ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 15 Οκτωβρίου 2016

Ξεπέρασε τις προσδοκίες το Φεστιβάλ Περιβάλλοντος και Ανακύκλωσης Λεμεσού!

Πλήθος κόσμου συμμετείχε στο Φεστιβάλ Περιβάλλοντος και Ανακύκλωσης Λεμεσού, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2016, από τις 10:00 το πρωί μέχρι τις 6:00 το απόγευμα, στο Μώλο της Λεμεσού. Το φετινό Φεστιβάλ το οποίο λειτούργησε ως μια μεγάλη παιχνιδούπολη, ήταν διπλάσιο σε μέγεθος από ότι το περσινό και έφτασε τα επίπεδα του αντίστοιχου της Λευκωσίας. Το Φεστιβάλ διοργανώθηκε από τους Δήμους της Μείζονος Λεμεσού σε συνεργασία με την Green Dot Κύπρου. Η είσοδος στο Φεστιβάλ ήταν ελεύθερη!

Με την επίσκεψη στο Φεστιβάλ το κοινό είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί για ποικίλα περιβαλλοντικά και κοινωνικά θέματα μέσω των διαφόρων οργανισμών οι οποίοι βρίσκονταν στο χώρο του Φεστιβάλ. Ταυτόχρονα, υπήρχαν πάνω από 20 περίπτερα με παιχνίδια και αθλήματα όπου μικροί και μεγάλοι μπορούσαν να ψυχαγωγηθούν και να ενημερωθούν για περιβαλλοντικά θέματα με διασκεδαστικό τρόπο. Τέλος, φιλοξενούνταν καθ’όλη τη διάρκεια του Φεστιβάλ παιδικές παραστάσεις και μουσικοχορευτικές εκδηλώσεις, ενώ παράλληλα, υπήρχε άφθονο φαγητό και ποτό στην καφετέρια του Φεστιβάλ σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές.

Στο χώρο του Φεστιβάλ πραγματοποιούταν συλλογή ρουχισμού ο οποίος θα διατεθεί από τον Ανάκυκλο Περιβαλλοντική σε άπορους συνανθρώπους μας, ή θα ανακυκλωθεί, καθώς και συλλογή τροφίμων για να διατεθούν στα κοινωνικά παντοπωλεία των Δήμων της Λεμεσού.

Το Φεστιβάλ ήταν και φέτος αφιερωμένο στην εκστρατεία ενημέρωσης Rethink (Reduce-Reuse-Recycle), η οποία συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Life+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Συνδιοργανωτές του Φεστιβάλ ήταν όλοι οι Δήμοι της Μείζονος Λεμεσού, τα Συλλογικά Σύστηματα Διαχείρισης Συσκευασιών, Μπαταριών Οικιακού Τύπου και Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Συσκευών, Green Dot Κύπρου, ΑΦΗΣ και Ηλεκτροκύκλωση, αντίστοιχα.

Μέγας χορηγός του Φεστιβάλ ήταν η εταιρεία Amdocs Development Limited και υποστηρικτές ήταν η Deloitte, η Tsouloftas Group of Companies, η Barracuda Intertrade, η RCB Bank και η Rotaract Berengaria Cosmopolitan Limassol. Χορηγοί επικοινωνίας ήταν το Ράδιο Πρώτο και το περιοδικό Time Out Cyprus. Τέλος, στο Φεστιβάλ συμμετείχαν με ειδικά περίπτερα οι εταιρείες Petrolina, Lounic, Kean, Dixan, Pepsi, Αγρός φυσικό μεταλλικό νερό και η Cartridge World καθώς και οι αθλητικές ομοσπονδίες Μπάτμιντον, Σκακιού, Άρσης Βαρών, Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης και Τοξοβολίας.